Кошик
189 відгуків
" aDWaoDiN " Торговый Дом

Підсумки 2015 року: історичний рекорд частки ринку «Тойота Мотор»

19.01.16

2015 року продажу компанії ТОВ «Тойота Мотор» в Росії склали 118 373 автомобіля Toyota і Lexus. Частка компанії на російському ринку в 2015 році продовжила планомірно зростати і досягла історичного максимуму 7,4%.

У 2015 році Toyota стала японським брендом №1 на російському ринку, реалізувавши через офіційних дилерів і уповноважених партнерів Тойота в Росії 98 149 автомобілів. Toyota Camry і Toyota RAV4 увійшли в топ-15 найбільш продаваних автомобілів в Росії в 2015 році.

У грудні 2015 року відразу 4 моделі Toyota (Camry, RAV4, Land Cruiser Prado і Land Cruiser 200) увійшли в топ-20 бестселерів російського автомобільного ринку. Частка Toyota в сегментах, в яких представлені автомобілі бренду, досягла за підсумками 2015 року 14,2%, що на 1,2% більше порівняно з показниками 2014 року.

Найбільш вагомий внесок у зміцнення позицій бренду Toyota в 2015 році внесли традиційні бестселери: Toyota Camry, RAV4, Land Cruiser Prado і Land Cruiser 200, а також легендарний пікап Toyota Hilux.

Частка безумовного лідера російського сегменту D/E Toyota Camry безперервно зростала протягом 2015 року і збільшилася до рекордних 35,7% (+8,6% порівняно з 2014 роком). У період з січня по листопад 2015 року популярний бізнес-седан продовжив очолювати список лідерів корпоративних продажів у своєму сегменті з часткою 34% (8 221 од.).

 
Флагманський Toyota Land Cruiser 200 зберіг своє абсолютне лідерство на ринку преміальних повнорозмірних позашляховиків і зайняв майже половину сегмента (частка в сегменті – 45,5%). Легендарний позашляховик в черговий раз став першим у своєму сегменті та з корпоративних продажів, збільшивши свою частку в січні-листопаді 2015 р. на 5,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року до 50,2% (2 717 од.).
 

У 2015 році частка Toyota Land Cruiser Prado в сегменті середньорозмірних позашляховиків вперше за весь час існування моделі на російському ринку досягла 19,8%, (+7,6% порівняно з 2014 роком). Популярність позашляховика серед корпоративних клієнтів значно зросла – Toyota Land Cruiser Prado зайняв перше місце в сегменті D/E SUV з часткою 34,1% у січні-листопаді 2015 року (+9,8% до показників 2014 року).

 
Toyota Hilux з виходом нового покоління моделі в серпні 2015 року значно зміцнив свої позиції на ринку нових автомобілів, так і з точки зору корпоративних продажів. Частка Toyota Hilux в сегменті за вересень-грудень 2015 року склала 34,1% (+1,3% порівняно з 2014 роком), забезпечивши безумовне лідерство на ринку пікапів в даний період. Частка Toyota Hilux в корпоративних продажах у своєму сегменті в січні-листопаді 2015 р. досягла значних 67,6% (1 302 од.), збільшившись на 15,1% порівняно з 2014 роком.
 
 
Динамічний міський кросовер RAV4 зберіг позиції абсолютного лідера сегмента C-SUV з часткою 12,9% (+ 2,9% порівняно з 2014 роком).

У 2015 році бренд Lexus встановив рекорд продажів за весь час присутності на російському ринку, реалізувавши 20 224 автомобілів. Зростання склало +6% порівняно з 2014 роком.

Частка ринку преміального бренду зміцнилася і склала 1,3% (+0,5% до минулого року). Частка Lexus в преміум-сегменті зросла на 3,5% порівняно з минулим роком і склала 12,4%, що дозволило Lexus зайняти 4 позицію по продажам в російському преміум-сегменті.

В серпні 2015 року Lexus зафіксував історичний рекорд місячних продажів – 2 547 проданих автомобілів. Це на 58% більше, ніж у серпні 2014 року. Бестселерами модельного ряду Lexus на російському ринку в 2015 році стали моделі NX (10 328 проданих автомобілів), RX (3 147 проданих автомобілів) і LX (2 928 проданих автомобілів).

У 2015 році частка Lexus NX в сегменті D-SUV Premium досягла 35,5%, що дозволило йому стати лідером в даному сегменті. У третьому кварталі Lexus зафіксував рекорд квартальних продажів, реалізувавши 5 371 автомобіль.

У третьому кварталі був відзначений рекорд продажів бестселера бренду 2015 року – преміального кросовера NX. Російські клієнти придбали 3 008 автомобілів цієї моделі.

Хидэнори Одзаки, президент ТОВ «Тойота Мотор», прокоментував результати продажів компанії за 2015 рік: «У 2015 році позиції брендів Toyota і Lexus зміцнилися в багатьох ключових для компанії сегментах. Частка ринку «Тойота Мотор» планомірно зростала протягом усього року і встановила історичний рекорд. Ці оптимістичні показники обумовлені успішним запуском абсолютно нових продуктів і грамотною стратегією планування продажу, що дозволила досягти ефективних результатів навіть з урахуванням нестабільної ситуації на автомобільному ринку. Компанія Тойота продовжує інвестувати в російський автомобільний ринок, який залишається для нас одним з ключових. У 2016 році ми продовжимо інвестувати в розвиток локального виробництва в Росії і підтримувати лояльність російських клієнтів, у тому числі, за рахунок подальшого підвищення якості обслуговування».

 

автор Олександр Горлин "avesti"