Кошик
199 відгуків
" aDWaoDiN " Торговый Дом
+38 (096) 6436006
+380966436006
+380966436006
+380956396006

Tesla Model X огляд дивовижної машини

Tesla Model X огляд дивовижної машини

17.02.16

Модель Х чекали давно. Прототип показали ще на початку 2012 року, а замовляти люди машину почали 2 роки тому. І ось перша тисяча машин зійшла з конвеєра. Два самих популярних питання:Скільки коштує?135 000 доларів. Після сплати всіх акцизів, податків і мит .На скільки вистачає акумулятора?Максимум на 450 км. Але це при ідеальних умовах. За фактом виходить від 350 до 400 км.



А тепер давайте уважно вивчимо це диво!

Всі фотографії та цікаві подробиці, як завжди, в пості, але в цей раз я підготував для вас ще і відеоогляд:

 

01. Ось так виглядає Модель Г. Офіційно вона вважається кросовером, хоча мені здається, для кросовера вона замала. За розмірами вона дуже нагадує BMW GT. Ілон Маск у 2012 році розповідав, що при створенні X ставилося завдання об'єднати функціональність мінівена, стиль SUV і характеристики спорткара.




02. Виглядає симпатичніше, ніж Model S, але все одно нічого особливого. Виділяється "Тесла" не зовнішністю, а технологіями.




Машина існує в двох версіях:

Модель 90D комплектується двома 259-сильними двигунами і набирає 100 км/год за 5 секунд, що на 0,1 секунди швидше 440-сильний позашляховика Porsche Cayenne GTS.

Версія P90D укомплектована двома електродвигунами загальною потужністю 772 кінських сил: 259 к. с. на передній осі і 503 к. с. на задній. З місця до 100 км/год ця модель розганяється за 4 секунди, а з додатковим пакетом Ludicrous Speed Upgrade – за 3,4 секунди. Ця модель швидше, ніж Lamborghini Gallardo LP570-4 або McLaren MP4-12C. Максимальна швидкість обмежена 250 км на годину.

Машина така швидка і так несподівано легко розганяється, що злегка напружену посмішку людей, що з'являється від раптової перевантаження, вже прозвали "Tesla grin" ("посмішка Тесли").

У нас як раз P90D, але без доп пакета ;)




04. Зверніть увагу на передню частину. Якщо пам'ятаєте, у S була чорна пластикова заглушка на місці решітки радіатора. На прототипі моделі Х теж була заглушка, але на серійної версії від неї відмовилися. На мій погляд, дуже правильне рішення. Машина стала виглядати набагато ефектніше.




05. Забавно, що попереду немає місця для номерного знака. Цей момент якось не продумали. У США номери обов'язково вішати тільки ззаду, "морда" може залишатися первозданно чистим. Але ж "Тесли" продаються і в інших країнах, у тому числі в Росії, а у нас передні номери потрібні. Загалом, цікаво, чи з'явиться одного разу спеціальна модифікація для Європи і Росії з місцем під номери.




06. Ззаду-то все передбачено. Але ж Маск запланував експансію електромобілів )




07. У Моделі X величезне лобове скло. Воно триває до середини даху. З одного боку це гарно. З іншого, дорого міняти, якщо камінчик потрапить. Подібні скла ставлять і інші автовиробники, наприклад, Опель або Пежо.




08. Скло при цьому захищає від ультрафіолету.




09. Найголовніше — це двері у формі крила чайки, які Tesla називає "крилами сокола" (Falcon Wing doors). Їх особливість в тому, що у них дві точки артикуляції, тобто дві петлі, а не одна (на відміну від "крила чайки"). І крила сокола спочатку піднімаються нагору, притулившись до автомобіля, а вже потім розкриваються в сторони. Це дозволяє відкривати їх в досить вузьких просторах.




10. Вони відкриваються автоматично. Посадка на заднє сидіння з такими дверима стає набагато зручніше. Можна встати в повний зріст, не треба скрючиваться, щоб забратися на сидіння. Ще з такими дверима зручно садити дітей у дитяче сидіння: не доводиться нагинатися, простягаючи в машину тяжкості на витягнутих руках.




11. З іншого боку, є і мінуси. По-перше, так як двері автоматичні, відкриваються вони повільно, близько 5 секунд. Тобто, швидко вискочити з заднього сидіння не вийде, як і швидко сісти. По-друге, взимку через повністю відкриті двері моментально виходить все тепло. По-третє, в дверях стоять датчики, і якщо поблизу буде стояти інша машина, двері не відкриється. Хоча їм і треба всього 30 сантиметрів, але на парковці не завжди ці 30 сантиметрів є. Як ефектна іграшка ці двері, звичайно, доставлять радість господаря, але на практиці, як мені здається, толку від них мало.




Хоча на презентації показували, що Model X може відкривати двері навіть коли вона майже затиснута автомобілями з обох сторін.








Крім того, у неї є ультразвуковий сенсор, який визначає максимальну висоту, на яку можуть бути відкриті двері. Це зручно, наприклад, в гаражі.




12. Передні фари




13. Задні




14. Як і в моделі S, велика увага приділяється деталям.




15. У даній комплектації коштують 22-дюймові диски. У звичайній комплектації – 20-дюймові.




16. Ручки. Якщо ви пам'ятаєте, в Моделі S ручки висувались при появі господаря. Тоді було багато нарікань: то на морозі вони не виїжджали, то взагалі спрацьовували через раз. Незважаючи на те, що всі помилки з ручками, в новій машині "Тесла" відмовилася від виїжджають ручок. Взагалі від ручок вона відмовилася. Тепер це кнопки. Тобто, вам треба натиснути на хромовану плашку – і двері відкриються. Та задні двері-крила, передні двері відкриваються тепер автоматично. Тут можлива проблема. Якщо взимку у вас двері примерзне, тобто можливість за ручку посмикати і двері відкрити. У новій "Теслі" смикати не за що. Так що якщо примерзла – значить, примерзла. Друга проблема: якщо ваша машина буде стояти під ухилом, наприклад, ви заїдете на бордюр одним колесом, то двері трохи прочиниться, але не розчиняться. І вам доведеться піддягати її пальцями і відкривати за скло або металевий край. Загалом, знову красива, ефектна, але абсолютно непрактична рішення.




Ще пару слів про двері. Це добре видно на відео. Передні двері у "Тесли" тепер відкриваються і закриваються автоматично. Машина відчуває, коли ви підходите (через раз) і відкриває перед вами двері. Ви сідаєте в крісло, натискаєте на гальма, і двері самі зачиняються. Круто? Дуже. Але і тут є нюанс. У передніх дверях стоять тільки "сенсори опору", тобто, датчики торкання предмета. Щоб двері кожен раз що-небудь не зачіпала, використовуються одночасно ще і сонари задніх дверей і автопілота автомобіля, який допомагають визначити перешкоди збоку. Завдяки їм Model X легко "побачить", скажімо, сусідню машину, але спочатку може не помітити якийсь штир. Однак унікальність дверей ще й у тому, що точність визначення предметів і алгоритм їх відкриття покращується з часом. У сервісі "Тесла" кажуть, що вже через пару тижнів двері "навчаться" відкриватися більш акуратно.




Ось як працюють сенсори передніх дверей:
Як і в Моделі S Х два багажника — передній і задній. Задній звичайний, нічого особливого, а ось передній став більш витягнутим. В ньому можна помістити невеликого людини! Зручно, якщо вам доводиться перевозити невеликих людей в багажнику.




До речі, у разі аварії передня частина корпусу, в якому, на відміну від звичайних автомобілів, ні двигуна з безліччю жорстких деталей, легко мнеться. Двигун не видавиться в салон, так як двигуна немає. Це має вберегти життя водія і пасажира.




Взагалі, Model X — найбезпечніший з усіх нині існуючих SUV.




19. Давайте заглянемо в салон.




20. Перше, що кидається в очі – оздоблення сидінь. Задня частина всіх сидінь тепер оброблена чорним глянсовим пластиком. Виглядає неймовірно красиво. Знову ж таки, не знаю, наскільки це практично. Мені здається, діти швидко ногами цей пластик подряпають, і виглядати він буде не так ефектно. Також зверніть увагу, що сидіння другого ряду відкидаються, і там є ще третій ряд з двох сидінь! На третьому ряду, правда, можна розмістити тільки дітей. На цьому фото сидіння третього ряду складені і утворюють рівну підлогу багажника. Ще у моделі є "вантажний" режим Cargo Mode, який дозволяє одним автоматично скласти обидва задніх рядів сидінь і перетворити простір позаду водія в гігантський багажник.




Крім того, Model X – це перший електромобіль, здатний буксирувати причіп! Правда, для цього потрібно замовляти додаткову опцію Tow Package за $750.

21. Ззаду стало набагато комфортніше, ніж у Моделі S. Тепер тут висока стеля, і голова навіть великої людини не буде ні на що опиратися. Крім того, тепер ззаду три повноцінних сидіння, а не два. Також у задніх сидінь регулюється нахил спинки, і їх можна рухати вперед-назад. Підголівники ні на одному сидінні не регулюються.

 



22. Знову ж таки, зверніть увагу, як кріпляться задні сидіння. Прямо картинка з фантастичного фільму. На підлозі видно рейки, по яких ці сидіння їздять вперед-назад. На жаль, ніжки декоровані пластиком, а не хромованим металом. Думаю, їх швидко подряпають ногами.




23. У задніх пасажирів з'явилося ще 2 USB-розетки і підстаканники (висуваються під розетками при натисканні).




24. Якщо пам'ятаєте, одним з основних недоліків салону Моделі S було відсутність місць для зберігання. Фактично крім бардачка в Моделі S не було нічого. Тепер цю помилку виправили. Попереду з'явилося відразу 3 відсіки: один для дрібниці і зарядки (там, де провід лежить), інший глибокий, куди можна поставити додаткові підстаканники, і ще один під монітором. Також з'явилися кишені в передніх дверях, раніше їх не було.




25. В іншому інтер'єр дуже нагадує Модель S.




26. Сидіння стали ще більш зручними.




27. Кермо – точно такий же.




28. Якість обробки салону ідеальне. До речі, Маск на презентації дуже хвалив повітряний фільтр, встановлений в Model X. Він захищає не тільки від звичайного смогу, але і від бактерій, вірусів і алергенів, причому порівняно із звичайними автомобілями рівень захисту вище в сотні разів. Повітря в цій машині настільки стерильний, наскільки це взагалі можливо в міських умовах. У Model X є навіть режим "Захист від біологічної зброї".




29. На жаль, від Моделі S Х перейшли і незручні двері. Зверніть увагу, що пасажиру не за що триматися. Ручки немає, а підлокітник пологий, і рука з нього скочується. Немає в машині і стельових ручок. Тобто, може триматися тільки водій за кермо. Всі. Це дуже дивно, адже "Тесла" позиціонує себе як спортивний автомобіль, а що робити пасажирам, коли водій вирішив розігнатися з 0 до сотні за 4 секунди і ефектно увійти в поворот?




30. В плані якості зборки, якщо прискіпуватися, можна знайти невеликі косяки. Не завжди ідеально підходить ущільнювач до дверей, є дивні зазори в районі дзеркал.




31. Пора заправлятися... Ой, не туди!




32. Комп'ютер показує найближчі заправки. Нас цікавить червона...




Коли "Тесла" тільки розроблялася, стало зрозуміло, що є одна проблема: немає інфраструктури для електромобілів, їх ніде заряджати. Є громадські зарядні станції, але їх мало, і вони не дуже потужні. Тому "Тесла" вирішила зробити інфраструктуру самостійно і зараз розвиває мережу потужних зарядних станцій Supercharger з потужністю 120 кВт. За 40 хвилин вона повністю заряджає батарею "Тесли" (тобто, вона могутніше публічних зарядок приблизно в 16 разів). У перспективі планується, що ви будете за 90 секунд міняти порожні батареї заряджені.

Ще одна проблема – виробництво батарей. Нинішнього обсягу недостатньо для масового виробництва "Тесли", і батареї виходять дорогими. "Тесла" планує побудувати величезну фабрику Gigafactory, що до 2020 року буде виробляти більше батарей, ніж зараз виробляється по всьому світу. Це дозволить знизити вартість батареї в "Теслі" щонайменше на 30%.

Але можна заряджати від звичайної розетки.

Зараз в комплекті з автомобілем поставляється Tesla Universal Mobile Connector (зарядний кабель з перехідниками). До нього може бути три розетки:

1. Звичайна побутова мережа, тоді машина заряджається 13А/220V, тобто потужність порядку 2.8 кВт;
2. Однофазна синя розетка 26А/220V, тобто 5.7 кВт;
3. Трифазна червона розетка, 3 фази по 16А кожна і 220V, загальна потужність близько 11 кВт.

Якщо автомобіль обладнаний опціональними подвійними чарджерами, тоді можна від зарядної станції заряджатися струмами 3ф за 26А і 220V кожна, загальна потужність 17 кВт.

Як розрахувати час зарядки? При ємності батареї в 85 кВт*год корисна ємність становить близько 82 кВт*год. тобто, беремо цю цифру і ділимо на потужність джерела — отримуємо приблизний час. Приблизна, тому що батарейка має нелінійну криву зарядки: спочатку швидше заряджається, а в кінці — повільніше. Пов'язано це з особливостями LiOn-акумуляторів, а також з тим, що в кінці відбувається балансування осередків.

33. Отже, приїхали на станцію заряджатися. Поруч стоїть Модель S. Зверніть увагу, наскільки краще машина виглядає без чорної заглушки на місці решітки радіатора. Про що я і писав на початку.




34. 




35. За 30 хвилин заправилися на 210 миль. Всі електрозаправки для "Тесли" безкоштовні.




36. Тепер подивимося, що є в комп'ютері. Він майже нічим не відрізняється від Моделі S. Браузер, музика, навігація, календар, телефон і камера заднього виду.




37. Все управління — через центральний монітор.




38. Детальна настройка клімату.




39. Навігація через "Гугл Мэпс".




40. Екран можна розділити на дві частини і включити камеру заднього виду, яку зручно використовувати замість дзеркал.




41. Приладова панель теж налаштовується. Сюди можна вивести навігацію, інформацію про витрату енергії, управління музикою і багато іншого. Все як у Моделі S.




42. Машина вся обвішана датчиками, які по колу показують перешкоди. Парктронік не тільки з точністю до сантиметра показує відстань до перешкоди, але і малює його. Дуже красиво виглядає.




43. Як і в пізніх Моделях S, Х є автопілот. Це дуже крута штука. Машина повністю бере керування на себе. Вона сканує дорогу, визначає, де яка машина їде, визначає розмітку і тримає смугу. Все це можливо на швидкості понад 20 км/год.




44. Їхати так трохи страшно. На трасі проїхали на автопілоті 50 км. В місті автопілот корисний в пробках. Зупинятися на світлофорах машина поки що не вміє, зате їй доступно перестроювання в "автоматичному" режимі: водій тільки задає напрямок, включивши поворотник, а сама машина змінює ряд, враховуючи всі сліпі зони і розмітку. Через суцільну, наприклад, автопілот перебудовуватися не стане.




При цьому Model X володіє системою активної безпеки: автопілот працює разом з рядом сенсорів, які бачать перешкоди на 360 градусів і можуть вберегти машину від зіткнення навіть на високих швидкостях. Наприклад, автопілот здатний повністю зупинити "Теслу".




45. Меню налаштування автопілота виглядає так. Одна з найдивовижніших його функцій — самообучаемость. Автопілот у включеному режимі збирає дані і відправляє їх на сервера Tesla Motors. Ця інформація потім враховується в оновленнях системи. З останніми оновленнями "Тесла" сама навчилася виїжджати з гаража (відкриваючи попередньо двері) і паркуватися без людини всередині. Ілон Маск обіцяє, що через пару років автомобіль буде сам приїжджати до вас за запитом через весь континент.




46. Відкривання і закривання дверей — або ручкою, або через монітор.




47. Налаштування машини.




48. Як і в Моделі S, для кожного водія можна зробити свій профіль з налаштуваннями.




49. Додатка. Нові поки ставити не можна.




50. Налаштування світла.




51. Пневмопідвіска.



52. Різні режими водіння.




53.




54.




55. Тесла Х вийшла набагато крутіше, ніж S. На жаль, не всі помилки минулого моделі усунули і додали деякі нові, але в цілому машина дуже крута. "Тесла" дуже нагадує "Айфон". Якщо полюбив, то недоліків вже не помічаєш і ні на що інше дивитись не можеш.




56. Майбутнє. За скромну думку Ілона Маска, Model X — найкраща машина з коли-небудь існували. Але він зізнається, що не впевнений, чи випустить ще коли-небудь автомобіль Tesla, настільки ж напханий технічними нововведеннями.




57. Ви вже тримаєте в руках 16 мільйонів і думаєте, як би вам скоріше замовити нову "Теслу"? У Росії їх продає Тесла Клуб. Перша Х приїде в Москву орієнтовно 30 квітня, тоді ж буде російська презентація.




Ілон Маск, звичайно, геній. Він не тільки знає, що буде в майбутньому, але і дає нам можливість його помацати і купити. Не перестаю захоплюватися цією людиною.

 

Джерело і Фото ―  http://varlamov.ru/